Bioshock Infinite

Bioshock Infinite

Vydavatelé: 2K Games
Žánry: FPS

Datum vydání zobrazit vše

25. března 2013 - PC
27. března 2013 - PlayStation Network
25. dubna 2013 - PlayStation 3
25. dubna 2013 - Xbox 360
29. srpna 2013 - Mac
15. listopadu 2013 - Xbox Live Arcade
17. března 2015 - Linux

Popis hry

Bioshock Infinity od Irrational Games studia je v pořadí již třetí díl úspěšné hry. Atmosférická a velmi netradiční akční hra z vlastního poledu se tentokrát neodehrává v uzavřeném podmořekém městě Rapture, ale v levitující ostrovní zemi Columbia, která cestuje po celém světě s jediným posláním: prezentovat...zobrazit více

Bioshock Infinity od Irrational Games studia je v pořadí již třetí díl úspěšné hry. Atmosférická a velmi netradiční akční hra z vlastního poledu se tentokrát neodehrává v uzavřeném podmořekém městě Rapture, ale v levitující ostrovní zemi Columbia, která cestuje po celém světě s jediným posláním: prezentovat vědecko-technický rozvoj západní civilizace, zejména pak Spojených států. Vítejte ve světě města Columbia.
Létajícího mezi mraky, brázdícího vzdušný svět ve vysoké nadmořské výšce. Píše se rok 1912. Bude nám svěřena postava Bookera DeWitta, zneuctěného bývalého soukromého detektiva Pinkertonovy kanceláře, který vezme nový případ - najít Elizabeth, mladou ženu, která se ztratila. Našim úkolem bude vrátit ji domů. Jediný problém je, že je držena v tomhle létajícím světě. Columbia byla kdysi symbol amerického úspěchu a jako taková plula po celém světě jako světová výstava - pomník lidské vynalézavosti.
Ale od jejího odhalení v roce 1900 se udály podivné věci a nyní se město ztratilo v oblacích. Detektiv DeWitto ví, jak ho najít, ale říká se, že se Columbia po zuby ozbrojila spolu s šílenými občany města. Takže nepočítejte, že tohle bude odpočinkový let.

zdroj: xzone.cz

Minimální HW požadavky

Operační systém: Windows Vista (Service Pack 2, 32-bit)
Procesor: Intel Core 2 DUO 2,4 GHz / AMD Athlon X2 2,7 GHz
Paměť: 2 GB
Pevný disk: 20 GB volného místa
Grafická karta: kompatibilní s DirectX 10: ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / integrované karty Intel HD 3000
Grafická paměť: 512 MB
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX

Aktuální cena

najlepsi diel serie, grafika, pribeh vsetko super dokonca po dohrani som mi trvalo asi 10 minut kym som to pochopil :D
15.10.2017
Úžasná hra a zakončenie série. Až mi bolo ľúto. Hra má výbornú grafiku, gamplay a príbeh s ktorého sa neviem vysomáriť doteraz.
14.10.2017
Okouzlující a dechberoucí prostředí , výtečná mechanika strojů a zbraní, propracovaný příběh a hromada možností z ní dělají legendu
04.05.2017
Uchvacující hra, která vás nenechá jen tak odejít. Velice promyšlený příběh a mechaniky jsou rozsáhle, prostě dobrá hra.
24.04.2017
Tato hra mě skutečně uchvátila. Měla vážně velmi promyšlený příběh, který se zpočátku skrýval pod rouškou tajemna. Také jsem si oblíbil téměř všechny důležité postavy, které jistým způsobem ovlivňovaly příběh. Především tedy "sourozence" Lutece. Originalita této hry spočívala hlavně v nápaditosti zcela nečekaného prostředí, ve kterém se hráč mohl pohybovat. Přece jen, v nebi je vždy krásně... Co se hratelnosti týče, byl jsem opět velmi spokojen. Dále musím pochválit, že si tvůrci dali práci i s vytvářením tajných skrýší, ve kterých hráč mohl najít mnoho užitečných věcí, například střelivo, lékárničky a jiné... Mohl bych snad vytknout jen fakt, že hra je založena spíše na akci, které je někdy až zbytečně moc. A hráč se poté po určité době začne mírně nudit do chvíle, než znovu nepoodhalí další část příběhu doposud skrytou v mlze. /Atmosféra/: Působivá /Příběh/: Zajímavý /Prostředí/: Originální /Postavy/: S charakterem /Hratelnost/: Vynikající /Akce/: Dostatečná (Někdy až zbytečně mnoho) /Dramatičnost/: Dostatečná /Humor/: Minimální (pro mě osobně: Rosalind a Robert Lutece) /Shrnutí/: Bioshock Infinite si u mě doopravdy zaslouží všech 5 hvězd. Dokonalá hra samozřejmě neexistuje. Ovšem právě tato k ní nemá moc daleko...
20.04.2017
Srdcovka, kterou jsem (i když vlastně povinně) dohrál asi 13x. Svět je famózní. Herní mechaniky rozsáhlé (tady obvyklá většina hráčů narazila, protože jendoduše tu hru nevyužili do mrtě). A závěrečná sekvence s celým odhalením je jednoduše dechberoucí.
20.04.2017
Autoři pracovali na Infinite dva a půl roku v utajení, hned po dokončení prvního BioShocku. Po několika odkladech se vývoj protáhl na pět let.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.