Medieval II: Total War

Medieval II: Total War

Vydavatelé: Electronic Arts, Sega
Vývojáři: The Creative Assembly
Žánry: Taktické strategie, Tahové strategie
Příbuzné kategorie: Strategické hry

Datum vydání zobrazit vše

11. listopadu 2006 - PC

Popis hry

Děj hry Medieval II: Total War je zasazen do let 1080–1530, nejbouřlivějšího období evropské historie a kombinuje obrovskou a podrobně promyšlenou strategickou kampaň s působivými a krutými bitvami v reálném čase, jaké se kdy v tomto žánru objevily. Mnohonásobně vylepšená verze enginu Total War věrně...zobrazit více

Děj hry Medieval II: Total War je zasazen do let 1080–1530, nejbouřlivějšího období evropské historie a kombinuje obrovskou a podrobně promyšlenou strategickou kampaň s působivými a krutými bitvami v reálném čase, jaké se kdy v tomto žánru objevily. Mnohonásobně vylepšená verze enginu Total War věrně zpodobňuje nespoutanou krvežíznivost středověkých střetů včetně obrovských bitev s více než 10 000 jednotek rozmístěných po novém, bohatě graficky zpracovaném bojišti.

zdroj: xzone.cz

Minimální HW požadavky

Minimum System Requirements:
Microsoft® Windows® 2000/XP
Celeron 1.5GHz Pentium 4® (1500MHz) or equivalent AMD® processor
512MB RAM
11GB of uncompressed free hard disk space
100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound cardand latest drivers
100% Windows® 2000/XP compatible mouse,keyboard and latest drivers
DirectX® 9.0c
128MB Hardware Accelerated video card with Shader 1 support and the latest drivers. Must be 100% DirectX® 9.0c compatible
1024 x 768 minimum display resolution
Internet (TCP / IP) play supported; Internet play requires broadband connection and latest drivers; LAN play requires Network card.Important Note: Some cards may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Medieval II: Total War. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX® 9.0c compatibility.

Aktuální cena

Co já se u téhle hry naseděl! Další vývojový stupeň Total War her, který ve své podstatě od Rome nepřinesl prakticky nic nového s vyjímkou pár strategických voleb v tahové mapě a konečně toho, že všechna města a pevnosti nevypadaly jako v Rome na jedno brdo. Podstatně ale vylepšil grafiku a hlavně zvuk. Tehdy totiž hra podporovala EAX a když jste na to měli zvukovou kartu a hlavně i správný počet repráků. Tak jste si uživali Prostorovou Odyseu 3000. Šípy létali všude kolem, chlapy to do sebe řezali, jako kdyby jste tam stáli. Krásné vzpomínky.
24.04.2017
Buď první kdo přidá k této hře zajímavost!
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.