Quake III Arena

Datum vydání zobrazit vše

2. prosince 1999 - PC
7. prosince 1999 - Linux
21. října 2000 - Dreamcast
15. prosince 2010 - Xbox 360

Minimální HW požadavky

3-D hardwarový akcelerátor s plnou podporou OpenGL®, procesor Pentium® 233 Mhz MMX® s 8 MB grafickou kartou nebo procesor Pentium II 266 Mhz s 4 MB grafickou kartou nebo procesor AMD® 350 Mhz K6®-2 s 4 MB grafickou kartou, 64 MB RAM, počítačový systém 100% kompatibilní s Windows® XP/Vista (včetně kompatibilních 32bitových ovladačů pro grafickou kartu, zvukovou kartu a vstupní zařízení), 25 MB nekompresovaného volného místa na pevném disku pro soubory hry (minimální instalace) a navíc 45 MB pro stránkovací soubor Windows, zvuková karta 100% kompatibilní s DirectX 3.0 nebo vyšším, myš a ovladač 100% Microsoft-kompatibilní, joystick (volitelné)

Podpořte CSHDD koupí kterékoliv hry na

Hra mého mládí. Někdo hrál více Unreal Tournament a někdo toto (samože tu byla i nově vznikající generace CSkařů). Já vždy preferoval Quaka díky jeho rychlosti a zbraňovému arzenálu. No a pak samozřejmě vyšli módy jako jsou CPMA nebo deFrag a bylo jasno. Tohle jsme s kamarády hrávali ještě v roce 2011 i na naší tehdy poslední LANce. A hlavně mapy jako q3dm6 nebo q3dm17 jsou navždy legendami.
24.04.2017
Buď první kdo přidá k této hře zajímavost!
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.