The Elder Scrolls III: Morrowind

The Elder Scrolls III: Morrowind

Vývojáři: Bethesda Game Studios
Žánry: Role-playing (RPG), Adventury

Datum vydání zobrazit vše

1. května 2002 - PC
6. června 2002 - Xbox

Popis hry

BALENÍ OBSAHUJE
- základní hru Morrowind
- datadisk Tribunal
- datadisk Bloodmoon

Máte rádi tajemné fantasy RPG, kde plníte nespočet úkolů a procházíte propracovaným příběhem? Kde herní svět je tak propracovaný a rozsáhlý, že člověku je zatěžko uvěřit, že to není doopravdy. Kde se můžete rozhodnout,...zobrazit více

BALENÍ OBSAHUJE
- základní hru Morrowind
- datadisk Tribunal
- datadisk Bloodmoon

Máte rádi tajemné fantasy RPG, kde plníte nespočet úkolů a procházíte propracovaným příběhem? Kde herní svět je tak propracovaný a rozsáhlý, že člověku je zatěžko uvěřit, že to není doopravdy. Kde se můžete rozhodnout, že budete nájemným vrahem, prachsprostým zlodějem, tajemným arcimágem, dobrotivým rytířem či jen tak tulákem. Pak právě pro vás je tu Morrowind, další to kapitola pradávných svitků a pokračování slavného Daggerfallu. I zde se ponoříte do naprosto úžasného světa, i zde budete drtit nepřátele a i zde na vás čeká skvělý příběh, který plnit můžete, ale nemusíte. Ale musíme vás upozornit na jednu věc : tato hra způsobuje závislost a to takového ražení, jaké hráči ještě nepoznali.

zdroj: xzone.cz

Minimální HW požadavky

OS: Windows ME/98/XP/2000
Processor: 500 MHz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon
Memory: 256 MB
Graphics: 32MB Direct3D Compatible video card with 32-bit color support and DirectX 8.1
DirectX®: 8.1
Hard Drive: 1GB free hard disk space
Sound: DirectX 8.1 compatible sound card

Aktuální cena

Morrowind je jednoduše kult, ke kterému se budu pravidelně vracet nehledě na to, kolik dalších skvělých RPG (ať už se série TES či ne) vyjde. Jednoduše se neohraje, což je svým způsobem zázrak, pokud vezmu v potaz dnes již notně zastaralé mechaniky. Žádné jiné RPG mi ale nedokázalo nabídnout tolik unikátní a bohatý svět. A ta atmosféra! Hudba! Na Morrowind se jednoduše vzpomíná pouze v dobrém. Tedy až na všudypřítomné cliffracery, ty otravné poletuchy z celého srdce nenávidím.
08.05.2017
Stovky hodin, které mi nikdy nikdo nevrátí. A ať si je klidně nechá. Prozkoumávat tuhle končina v tehdy naprosto špičkové grafice se Shadery 3.0 (ta voda!!!) byla prostě paráda. Na té hře jsem měl rád ,že tehdy použili nová pravidla DnD a levelování tedy probýhalo jinak, než v obvyklých RPG hrách, bylo to rychlejší a dynamičtější.
24.04.2017
Buď první kdo přidá k této hře zajímavost!
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.